Flyttdax

Nu har det gått några dagar sen sist. Igår var det sista maj och jag blev utskriven från orana. Idag har jag hämtat nycklarna till min nya lägenhet. Hyresvärden var jätte trevlig. Det känns skönt. Lägenheten var fin. (förutom tapeterna då ju=P. Men de ska ju fixas. Och skåpen kändes ofräscha men ja sprejar massa rengöringsmedel så känns det nog bättre=P. Lyckades sortera ut lite kläder idag med. hehe det behövdes.. Fan vad mycke grejer jag har. Massa kläder å böcker och prylar och ljus å snäckor och lådor...
Vi får se hur många vi blir imorgon. På förmiddan ska vi hämta möbler i växjö och på eftermiddan ska vi köra kartonger. Förhoppningsvis kommer vi iväg till Ikea på söndag för jag är i akut behov av en bokhylla och tvbänk=P.
Orana har lovat flyttbidrag på ett par tusen.. Hoppas dom kommer snart med=P.

Pappa kom i onsdags. Har varit helt mysigt.. Förutom att jag tappar tålamodet ibland när han ska lära mig hur man städar eller gör si å så.. Som jag tycker jag redan Kan=P..

Har träffat två av mina syskon denna veckan med. Och m's familj med. Supermysigt!! Jag har helt underbara syskonbarn!

Funderar lite på den där Gi metoden nu... Hört från flera håll att den ska va jättebra... Får läsa och lära lite tror jag.

Åh! Kläderna från ellos har ju kommit med! (får fixa lite bilder senare)
Hehe det var lite lustigt. Samma storlek på alla typ, å en del kändes för små å en del för stora.
Köpte ett skärp på tradera med. Gick i bara farten. Det gillar jag mest. (6 kr!! + 33kr i frakt)
Skärpet från ellos (det guldiga) var jag inte alls nöjd med. Tycker kvaliteten inte all matchade priset. Men det funkar..

Hehe när jag sorterade garderoben hittade jag ett par jeans jag inte har nått minne av. Dom passade perfekt. Men jag kan inte minnas nåt om när jag köpt dom.. Lite trolleri kanske=D

Åh. Bröt mina sista cigg för ett tag sen. Nu FAN ska jag sluta röka.

NU ska jag sova och bli utvilad tills imorn.


Kommentarer
Postat av: Marica

Hej gumman. Allt bra?
Hoppas det går bra med flytten och livet i den nya lägenheten. Och jag önskar dig lycka till med att sluta röka.
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback