Jobba extra på lördag

Jag jobbade över på praktiken idag. Var massa leveranser och massa kunder så de frågade om jag had emöjlighet att stanna. Och det hade jag ju=). Då hörde jag att de pratade om lördanoch att de verkade ha problem med personal. Asså de var för lite. Så jag sa att jag kunde ju komma. Och de frågade om jag redan ville hoppa in och jobba extra? Men jag menade ju att jag skulle praktisera! Hehe då tycke de ja var dum.. Så nu ska jag alltså skriva upp att jag jobbar pålördag mellan nio och tre. Mitt första riktiga jobba!=D Helt roligt=)..

Hmm.. Har egentligen inte så mycket att säga.. Har massa tankar och frågor i huvudet. Har egentligen fått svar på dom men kan inte sluta hoppas. Jag är så djävla blåst på detta området. Och jag fattar inte varför jag aldrig fattar. Haha, vilken rolig mening=P..

Hmm.. Jag fortsätter att utforska önnestad. Kom lite längre bort häromdan, till ett litet villaområde.. Såg lite nyare ut..

Åh, just det. Kollade bussarna på lördag. Har ett litet problem där. Det går INGEN buss så att jag kan vara inne i stan kl nio på lördar. Asså Ingen. Inte ens nån typ halv sju på morgonen jag kan ta. Så jag Måste få hit cykeln på nåt sätt innan lördag, och hoppas att det går att cykla hela vägen.. Och att jag hittar.. Illa de där med bussarna tycker jag..


Kommentarer
Postat av: Tiniusenya

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback