Banken

Igårträffade jag B. Vi kollade på en loppis. Jag hittade faktiskt bara en bok denna gången.. Underdog av Torbjörn Flygt. Den verkade lite bra.. Sen åkte vi hem till henne och fikade. Träffade hundarna med. Den lilla var så söt. Hoppade upp i min famn och ville bli kramad. Hon pussades masa med.

Sen på kvällen tog jag mig in till stan för att möta ett gäng och se på Magnus Tingsek. Hann bara se slutet. Men han var bra. Eller alla på scen var bra. Han sa tack hela tiden och att vi var underbara som stod kvar och lyssnade på honom i ösregnet. Helt gulligt. Var mysigt att stå där under paraply. Kramade lite folk som jag inte träffar så ofta med..

Sen skulle viky och jag ta en öl och softa lite på banken tänkte vi. Så vi satte oss och softade. Beställde fatöl, riktigt gott! Godare än det brukar va.. Sen drog nattklubben igång och vi blev kvar. Var typ kareoki kväll.. Helt roligt. Vi dansade och sjöng med. Som allsång på skansen, fast lixom.. Inte lika gammligt..
Banken var bra.. Och de hade öppet till tre, de va helbra med. Fast då hade min sista buss gått så jag sov hos viky. Lika bra det, hade säkert somnat på bussen annars och vaknat upp i ett bussgarage lr nåt=P..
Idag har jag bara kurerat mig och myst. Har varit rätt skönt faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback