Söndag

Tack Tove för kommentaren.. =).

Mina vänner är supertrista å deras enda nöje är att läsamin blogg, så ja får hitta på nåt å skriva om idag. Får se om det blir nåt=P.

Jag har diskat idag. Å käkat. Å spelat kort.. Men bäst av allt. Jaghar läst sidorna i religionboken jag skulle läsa! Så kan ja plugga på de nästa vecka.. Å sen blir det prov. Men det är lixom bara 45 sidor, å han har inte sagt nåt på lektionen som inte finns med i boken, så jag börjar undra om jag missat nåt väsentligt.. Det känns för lätt.. På historian skulle vi kunna boken, allt han sa, alla stencieler han gav oss PLUS typ alla böcker som finns i världen om historia. (överdrev kanske liite nu=P)
Vi får se vad som kommer på provet..

Hmm.. såg en bra film igårkväll.. The phonebooth på trean. Grät till den med.. Tror jag är Riktigt filmkänslig..

äsh..


Kommentarer
Postat av: tove

vardågod den var du värd^^

Postat av: tove

varsågod

2007-01-28 @ 17:50:01
URL: http://skrivmittnamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback