religion

Den började idag. Gick bra. Skitbra. Vi var typ 35 pers kanske, helt överfullt. Och vi började direkt, pratade om religion å livsåskådning å så. Det var ungefär fyra, fem pers som pratade, räckte upp handen och svarade å så. Och jag var en av dom!!
Först gången jag tänkte säga nåt fick jag värsta hjärtklappningen, blev helt svettig om händerna och jättespänd. Så fort jag börjar tänka att jag ska räcka upp handen blir det så.
Men jag gjorde det.
Andra gången jag tänkte svara kom det igen, hörde hjärtslagen i öronen. Men nån annan hann säga det jag tänkte. Tredje gången blev det Lite lättare. Sista gången var det betydligt lättare.
Är så djäv stolt över mig själv=).

Efter religionen gick vi till hm. Har (hade) ju presentkort där och ja hade inget att ha på mig imorn när vi ska ut. Så hittade en reaklänning (kommer kanske på bild imorn), svarta leggings och en stor ros och ögonskugga med rosa och bruna färger.. H&Ms märke.. Men den är helt ok..
Svårare att välja smycken.. Får se imorn..
Ska såklart har mina ursnygga svarta stövlar till=).

Ska förfesta på white russian. Ser fram emot det! Gott... Och kommit på att det blir mycket bättre ljud om jag kopplar högtalarna till dvdn typ.. Åh, längtar...

Bestämde körtid igår lr förgår... Ska köra på måndag. Huh. Men det behöver jag inte oroa mig för än. Hela helgen först ju.


Tränade igår.. Ska träna i helgen med.. Skönt.. Ger allt vad jag kan när jag är där.. Vill prova spinning.. FÅr se om jag väntar till intropass, som börjar i feb eller mars, eller om jag börjar redan nu på ett lätt pass istället.. Gillar iaf att cykla.

Praktik på G. Dagis förmodligen.

Det får räcka för denna gången.. (speciellt skrivet till mamma, som ja inte hinner prata så mycket med nu för tiden;-)


Kommentarer
Postat av: Thorstella

A exceptional happy site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback