Övningskört

URK!
Jag körde fel typ tre gånger, två tror jag på mortorvägen. Fick köra å köra å sen vända å fy.
Jag har att vända. Men fick bra träning på att vända iaf. Å frågade massa. Och en dum lastbil som hade väjningsplikt mot mig stannade inte å jag var inte uppmärksam så läraren fick bromsa.
Grrr! va arg jag är påmig själv. Ush. Riktigt dåligt kört idag.

Ska köra imorn kl fem, mörkerkörning. Det har du inte tänkt på va? sa han. Vadå tänkt på, hade ingen aning om att man skulel träna mörkerkörning med..=P
Och köra på onsdag igen.. får se om det räcker. Typ tio i två på måndag ska jag köra upp iaf!

huuuuhh

Kommentarer
Postat av: TheSouljah

Lung o fin...det fixar sig. Vi är alla barn i början :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback