körkort

Det enda som pågår i min hjärna just nu. Tills jag fixat det komme rnog inte så mycket annat speglas i denna blogg.
Jag ska iaf inte köra upp kl 13 nåt på måndag. Utan runt 10. Huuuhhh

Jo en sak till ska ja ta upp.. Såg att csnpengar va insatta på mitt konto å skulle bli tillgängliga typ imorn. Förra terminen läste jag två ämnen, 200 poång alltså, och fick studiestöd. 1050 kr. Då ringde ja å kollade om ja verkligen skulle få de å så. Ja va inskriven på en gymnasieskola på heltid, så ja de skulle ja. Men nu läser jag ett ämne, 50 poäng, så ja väntade mig inte csn. Men tydligen ska jag ha det. Ringde imorse å kollade. 1000 som jag inte räknat med denna månaden iaf... Soft=).

Ikväll ska jag köra mörkerkörning. Jag är mindre nervös för det facktiskt... Har bara uppkörningen i huvet... Är helt skakis nu.. Allt blir fel... MÅSTE lugna ner mig tills påmåndag, för annars kommer jag förmodligen köra av vägen innan jag kommit av parkeringen.. (Jo, jag kan lyckas med sånt...)


__________________________________________

18.00

Nu har jag kört i mörker!! Jag var jätteduktig!! Körde nästan perfekt! En gång körde ja lite för fort i en kurva, men de va inte så farligt. Sen kändes de lite osäkert när jag bytte fil en gång, men det gick också bra. Kollade noga å så. Sen på slutet när ja skulle stanna vid kanten körde ja på nåt, trodde de va kanten men de var bara en sten så det kunde jag inte hjälpa.
Iaf, det sörsta av allt var på slutet. Han sa att om jag skulle hem kunde jag ju köra hem om jag ville. Å då kändes det helt plötsligt jättemycket mer på riktigt.. Kanske för att jag bestämde vägen å han inte kunde säga var jag skulle svänga åså. Jag började darra lite åså, men asså det var inte obehagligt. Och när jag gick in sen å låste upp så darrade jag massor, men det var Helcoolt!
Känner mig jättestolt!!
Koncentrerade mig extra mycket på att inte köra fel med.. Men kom på mig själv ibland med att komma på vart vi skulle. Så jag glömde bort det ibland alltså.. Ska köra imorn med.. Känns rätt bra..
Även om jag inte klarar uppkörningen på första försöket, för jag kommer ju va supernervös å kan göra lite småfel, så gör det inget. Jag Kan köra, och då får jag bara göra om det...
=D

Kommentarer
Postat av: TheSouljah

Så du har uppkörningen på måndag? Hmm....känner du kommer fixa det. Du får berätta vart jag ska skicka grattis-buketten sen...kramar o hörs av senare.

Postat av: Nicolaiebba

nice site keep it up ok

2009-05-14 @ 07:31:31
URL: http://nicolaiebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback