Bakishelg


cool

coolaviky


So. Söndag. Nu funkar huvet igen iaf.
Var ute och gick i stormen innan, känns som det blåser om huvet fortfarande.
Ska snart ut igen.. Det var roligt! och så farligt blåser det inte här... Bara ibland... Men vi blåser ju inte bort.. Går tom att tända cigg..

Letar efter bra sminkmärken.. Finns väldigt många som skriver om olika märken och produkter i bloggar. Superbra! Jag ska iaf köpa eye makeup removern som finns på apoteket, L300 ska den heta typ. Nu ska jag hitta en bra fondation. Fyfan vilken djungel det är alltså.

Imorgon ska jag köra. Jag är supernervös för det. Men det ska nog gå bra. Jag KAN köra. Huh..
Och ikväll ska vi träna..  Skönt...  Jag ska försöka klura ut ipoden, har massa musik på den, tagit från olika datorer, men det är i en enda röra. Jag ha ringen koll vad som finns på den, och var tionde låt är sån man kan träna till... Så det blir rätt mycket knappande med musiken på cykeln... Inte så kul..

Det enda vi orkade göra igår var att gå till willys å köpa glass och softa framför tvn. Skönt var det..
Och idag har vi druckit kaffe och spelat kort. Jag vann.. Såklart.. ;)




Kommentarer
Postat av: Viktoria

som vanligt?! HAHAHAHA!
Nu ska vi ut i stormen! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback