Året har börjat

Nu har allt kommit igång. Nu måste jag ringa körskolan. Ush. Det närmar sig. Jag är jättenervös för att sätta mig i bilen igen. Men jag Kan köra. Jag ska bara visa det. Ska ringa imorn.. Ska..
Ska även bada imorn. Efteråt ska vi till nåt ställa å äta lunch. Ush. Skulle ha tränat ikväll, men blev ont om tid så jag drog mig ur.
Igår skulle jag sluta röka, men gick kl elva till statoil på andra sidan stan för att köpa cigg.
Dubblt misslyckad nu.

Men ska ut på fredag. Det ska bli kul... Y fyller år.. kanske följer en anna tjej med ut.. som vi inte umgåtts så mycket med.. det skulle va kul.. hon fyllde år för ett tag sen så det blir dubbelt firande då=)... får se..

Har en cd spelare som krånglar.. Vill inte spela skivor å sånt.. och när den spelar så hackar de.. inte på alla... men en del. Ibland går det att spela. Idag skulle jag iaf gå tillbaka med den, så provade ja spela en skiva precis innan jag gick. Och då funkar det såklart. Tre gånger i rad. Det har det Aldrig gjort innan. Men den hackar fortfarande. Tyvärr glömde ja kvittot å ja får konka med den till stan imorn igen.. Med kvittot...
Fy fan va duktig ja e om jag gör det... För ett år sen, ett halvår sen tom, hade ja aldrig i livet gjort det.

Saknar mina teraputer litegrann.. De är så upptagna.. Men jag har ju lovat att ringa om jag behöver.. Får se om jag gör det..

Har fått min iPod nu=). Superfin! Nano 4gb silvrig.

Åh, städade hela lägenheten för nån dag sen. Typ torkade alla ytor å torkade golven å gjorde fint.. Skönt=)..

Var på bio igår med. Bondfilmen. Suck. Bara skjuta skjuta hela tiden.. Lite rolig ibland. Pyttelite. Lite gullig ibland. Sorgligt på slutet.. Inte HELT värdelös. Men rätt nära värdelöst..

Innan älskade jag film. Och böcker.. Hittar inget som riktigt intresserar mig längre...

Kvart över tolv.. Är inte ett dugg trött... Tur man inte behöver va så skärpt för att simma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback