praktiken

Måste ju tala om hur de thar gått med praktiken. Det har gått bra! Men jee va trött man kan bli. I onsdags trodde ja att jag började halv tolv. Så jag planerade å ringde å listade ut vilken buss jag skulle ta. Och kom på att jag inte har kontanter. Så jag fick gå. Men det blev en rätt skön promenad. Men jag började inte föräns halv ett så jag fick vänta 75 min.. Barnen är jättegulliga och det känns inte så farligt... Jag tar det som det kommer... Vad jag ska göra å säga i varje situation å så.. Kom hem typ halv sex idag... Och är absolut helt slut. Och idag har vi inte gjort nåt fysiskt jobbigt, eller egentligen psyskiskt jobbigt.. Jag undrar varför jag är så trött..

Slängde in en kycklingfilee i ugnen för ett tag sen och satt på risvatten.. Ska iaf unna mig riktigt god mat ikväll.. Fredag och allt..

Åh! jag köpte ett jättefint bord igår! Det är absolut perfekt. Jag Älskar det! Soffbord alltså.. Har hittat världens finaste soffa med.. Men den är liite för dyr bara=P.. På Mio iaf.. Windsor heter den..

http://www.mio.se/produkter/framebot.html?url=/produkter/soffor/main.html






Har religionbok nu med.. Fick en av orana.. eller låna typ.. eller nåt. Och har hämtat mitt skrivbord hos L. Men vi han inte köpa masonitskivor.. Så jag väntar med det ett tag..


Hmm.. Ska storstäda imorn har jag tänkt.. Har massa kläder jag måste vika å hänga åså ska jag nog städa badrummet ordentligt åså..
Ska försöka komma iväg å träna imorn med.. På tiden jag kommer igång igen nu.

Är förästen INGET bra på tv ikväll.. Det är ju fredag.. Det borde gå bra filmer, serier nu... Weird.

Köpte cigg på busskiosken för där brukar man alltid få legitimera mig. Såklart jag inte behövde det nu när jag vill flasha med körkortet.. Nästa stopp blir videomix, och frågar dom inte där så kan jag lika gärna lämna det hemma i fortsättningen.. Börjar jag se jättegammal ut?! Asså jag ser ju gammal ut, men jag är 18, ett Liiitet frågetecken kan väl finnas? Nånstans?

Nu har kycklingen vart i ugnen 50 min.. Snart matdax!

________________________


Nu har jag tillbringat några timmar framför tvn. Först kollade jag lite på lost in space. Som var Riktigt dålig. Otroligt dålig.. Men sen kom Paycheck. Och den var Riktigt bra!!
Ville bara säga det... Se den! Paycheck..

www.paycheckmovie.com

paycheck

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det låter härligt tjejen att du har en praktikplats! KUL! Man blir lätt trött fast man inte gjort något speciellt, det blir ändå lite fysiskt och psykiskt trötthet -men det kan vara en bra sådan. Bra att du är på G med saker!

2007-02-18 @ 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback