JAG HAR KÖRKORT!

Jag klarade det! jag klarade uppkörningen!! det är helt otroligt... Jag får köra nu=D.
Jag är helt slut. Har haft hur mycket spänningar somhelst i kroppen!
Det gick bra att köra. När jag skulle vända i typ på en liten väg fick jag backa runt ett hörn å jag tänkt einte en på det. De var en av grejjerna jag varit Riktigt nervös för! och det gick bara på automatik...
Hände en grej. Lampan inne i bilen lyste, och jag märkte inte det, så frågade han varför dom lös å jag bara va.. Så skulle jag stanna vid kanten å han frågade å så å jag såg att lampan för öppen bildörr lös. Och jag trodde typ att de var kört då å de var bara i början. Men jag körde vidare. Han var jättetrevlig, han uppkörningkillen. Psykiskt så försvann det nervösa, men fysisk så var det kvar hela tiden. Darrade å började frysa mot slutet. Var HELT torr i munnen. När jag stannade sa han att jag hade godkänt.
Han sa att jag höll i kopplingen lite mycke så jag skulle tänka på de. Å inte vara rädd för att gasa ordentligt på 90 vägar å så.. Men de vet ja sen innan.. De ska ja bli bättre på...
På det hela kändes det bra... Jag Kan köra!! Och nu FÅR jag köra!!!
Det känns helt otroligt. Jag tror inte det är sant än.. Vi får se hur det känns när kortet kommer och jag får hålla i det... Gud, hoppas bilden blev bra... Minns bara att ögonen såg missbildade ut typ..

So.
Sen har jag haft sosmöte idag med. Det gick väl typ.. sådär=P. Blev lite nervös för det verkar som att jag inte kommer få något ekonomiskt stöd när jag skrivs ut från orana. Sen blir de massa strul med var jag ska skriva mig. Dom snackade om att man måste stå till arbetsmarknadens förfogande för att få pengar. Menar dom verkligen att jag ska arbeta samtisigt som jag pluggar? (asså tll höst, när jag ska börja läsa in gymnasiet på folkhögskolan). Dom skulle iaf försöka fixa så jag får träffa en samtalskontakt från orana typ en gång i veckan å att det långsamt blir färre och färre tillfällen under hösten. Det beshövs nog. Blev rädd när jag trodde de skulle överge mig totalt där ett tag. T sa att jag såg ut att må så bra å vara så stabil. Asså, jag har varit spänd som fan de senaste veckorna och tro Inte att jag bara mått prima.. lixom=P.
Vi får se hur det löser sig.. Annars kanske jag får låna en soffa av nån när eftervårdskontraktet går ut sista maj=P.

Sen pratade vi med R. Han har gjort såna där tester, typ om man är störd i huvet lr nåt. Mäter iq å så. Jag är rätt smart=). Bra på problematik. Mindre bra på allmänbildning. Så jag fattar bra men kommer ihåg dåligt. Så jag ska planera in mer pluggatimmar.. Hade iq mellan 106 och 121. Landade typ på 115. Och han sa att normalt är 85 till 115. Så det känns bra=D. Känner mig smart=D. =P.

Snart är det utsluss. Oj fan det e ju nu.. Hmm.. undrar var de är...
Är Trött nu.. ritkgit trött...

Kommentarer
Postat av: tove

Grattis!

2007-02-05 @ 22:08:55
Postat av: Viktoria

som sagt, GRATTIS!

Postat av: TheSouljah

Titta......sa ju du är smart...nu har du papper på det med ;)

2007-02-06 @ 15:15:11
URL: http://thesouljah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback