helg

Kyckling har blivit fredagsmaten.. Haha så är det ju, finns ju tom en låt om det..
Iaf lagade mat med viky igår.. nu när viky e tillbaka blir maten god igen... kryddor och jag går inte ihop typ..

Praktiken rullar på. Har fått lite beröm å så.. Känns skönt=).

Kom massa snö för nån dag sen. Och det är vekligen kaos. Eller det var det igår iaf. I trafiken å så.
Jag fattar typ int ehur det kan bli kaos, det är ju vinter varje år? Vi får Regelbundet snö i Sverige.. Endå irrar alla omkring som yra höns Varje år..

Gick till praktiken igår med. Jag går inte ut igen utan vinterskor, långkalsonger, mössa, halsduk och vantar. Troddr att mina tår skulle rammla av igår. Kan de göra det? om det blir för kallt? kan det bli Så kallt i skåne? Så tårna rammlar av?=P..
Sen när jag skulle ta bussen hem väntade jag 20 min å den kom inte. Det han åka tre bussar på andra sidan.. Då gick jag till stan (tårna levde farligt igen) och behövde bara vänta en liten stund så kom bussen. Den blev helt smockfull, man kunde precis andas.. Och vi behövde inte betala för den var så försenad..
Soft iaf..

Åh, gjorde vofflor med Citron häromdan, var supermysigt. Å sen åt vi chips å kollade på medium. Åsså kom Cattis åså spelade  vi kort.. Minns inte vem som vann.. men det gjorde nog jag;)

Hittade eye of the tiger för ett tag sen... Har lyssnat sönder den nu.. Om nån har musiktips förästen, så stig fram.. vill utveckla min musiksmak!=)

Här kommer lite bilder me
först på ett halsband som kom i veckan. En supersöt pudel, 30kr + 6kr frakt.
http://www.blocket.se/vi/10924949.htm?ca=21_s



Och här en liten Lisaserie=)
   
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback