Första körningen.. typ

Körde lite med S i onsdags... Och nu körde jag lite med mamma. I hennes gammla skrotbil. Dumma koppling. Men de gick väl bra.. rätt läskit.. vill ta pappas bil.. den har någorlunda normal koppling.

Är hemma i växjö nu med.. Känns sådär.. Har lixom inget att göra..
Hämtade ut kortet.... De va coolt=). Blev rätt bra bild å så.. Nöjd.. Har Fortfarande svårt att tro det!!

Ska med till Idre.. S övertalade mig.. Ska ta med en påse salt å strö framför mig vart jag går, efterssom det BARA är backar där å ALLA backar är istäckta.. Asså, ska inte salta i skidbackarna, bara i backarna till affären å badhuset å så=P.Men nu måste jag fixa kattvakt me.. å sånt... å jag hade lovat att va hundvakt..
Det löser sig nog iaf..

Vi ska förmodligen ut ikväll.. Men vi vet inte vart, inte var vi ska förfesta, inte vad vi ska förfesta på och jag har inget att ha på mig.. å klockan är fem nu.. Hehe, jag är nog optimist som hoppas på fest ikväll..
Det löser sig nog!

Nu ska vi äta.. Kyckling=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback