dagen före uppkörningen

Jag mår riktigt illa nu. Skulle ha haft samtal med S idag, men det blev inställt. Det var oroligt å orana typ, så jag förstår att det inte går. Men idag hade jag typ verkligen behövt henne. Prata, träffa en annan människa, skingra tankarna.. Dessutom ska vi ju ha sos möte imorn.. Nu kan vi inte gå igenom vad vi ska snacka om där..

Hon skulle ev komma in med mitt skrivbord som står i oranas garage. Pratade med henne på mobil när hon letade.. Hon hittade inte det.. Nån har säkert tagit mitt skrivbord..

Åh, jag har ett nytt projekt på g. Jag har tänkt köpa en masonit skiva typ å dela den på mitten så de blir två stora rektanglar. Och så ska jag måla på dom=D. Typ, tvåfärgat tror jag.. svart å vitt kanske..
Träd eller porträtt.. Har inte bestämt mig än..

Köra upp..

Kommentarer
Postat av: Cecilia Grengby

Hej vännen! Det kommer att gå jättebra i morgon på uppkörningen, lite nervös är inget farligt att vara -det kan till och med bli bättre med mera kontroll och skärpa. Jag önskar dig all lycka till!!! Din ide om att måla låter häftigt, go for it! Du kanske kan måla en fräck bil som du kommer farande i...? Kram Cicci

2007-02-04 @ 18:56:07
Postat av: TheSouljah

Du flickan. Det komer gå finemang. Ingen fara, du är en smart flicka, det gäller bara andas och ta det som det kmomer...you go girl.

Postat av: Viktoria

Grattis knäppis, du hade ingenting att vara nervös över! Jag sa ju att det skulle gå bra, så du får lite på mig i fortsättningen ;P

2007-02-05 @ 15:32:31
URL: http://revolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback