comhem

Jag älskar comhem. Först var jag lite småsur på dom för när jag kom hem i söndags funkade inte mitt internet eller telefonen, och jag har inte mycket penar på mobilen så jag bad mamma idag att ringa till dom. Och en jättetrevlig kille ringer upp mig på mobilen och guidar mig jättelätt, typ stänga av modemet, kontrollpanel å sånt blabla. Men så funkar det! Helsoft. Men det är inte det som är supershyst.
Han sa innan han la på att jag har typ 200 nåt bredband å betalar 199 å han kan öka de till 5 (asså inte samma enhet då ju=P) å jag betalar fortfarande 199. Jag gick lite smått och funderade på att byta när bindningstiden gått ut. Men jag trivs bra med comhem.. Åh, va Underbart med trevliga människor!! T.o.m försäljare från comhem har bara varit trevliga.. (till skillnad från typ alla andra föräljare).

Iaf. Vad skrev jag om sist? Typ hade kört? Jag är hemma i krstad igen. Känns skönt. Och trist. Har nada att göra på dagarna.. Igår var jag inte utanför dörren en enda gång. Och när det börjar så blir det bara svårare och svårare att ta sig ut. Tvingade mig att gå å hanlda mjölk å sånt idag. Känns rätt löjligt att lära mig dricka svart kaffe bara för att jag inte orkar gå å handla.. Men ciggen höll på att ta slut med, så jag hade gått så småningom endå..
Imorn börjar det hända lite saker iaf. Ska börja praktisera.. Spännande och nervöst.. Men hey, jag har körkort! Då klarar jag väl av några nyfikna ungar??
Ska laga middag med Y imorn med. Och se på meen in trees. Och ikväll är det desperate housewifes. Och på torsdag är det Hej Afrika. Jag har börjat skriva in programen på mobilen så jag kommer ihåg!

Kom på att det är alla hjärtans dag imorn.. Vänta bara, om några år ska det vara en viktig dag för mig med!

Målade några ramar idag.. Som jag hittade igår längst in i garderoben.. Och hade tre gamla bilder på en röd bil. Fått dom bilderna av pappa... Blev rätt coolt.. Nu ska jag lista ut hur jag ska hänga upp dom, och var..

Kanske kunde nån hjälpa mig på torsdag att åka å köpa masonitskiva. Hoppas hoppas. Vill börja måla nu..

Har förästen fortfarande inte legitimerat mig med körkortet.. Vi kom aldrig ifrån förfesten.. Och det känns fortfarande overkligt att jag har körkort..



Saknar alla mina vänner... Kram till er

Kommentarer
Postat av: Alexkarolina

Great site and interesting informations. THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback