Talking cats



So.
På torsdagen hade vi idrottsdag. Men skola som vanligt på förmiddan.
Jag hade valt att gå i önnestad. Dels för att inget annat verkade roligt, dels för at tjag trodde att jag kunde gå en minirunda å sen gå hem=P..
Men så blev det inte. Vi sammlades i trupp och gick alla tillsammans. Var bara jag och två andra från min klass. Två som jag int epratar med så mycket.. Men vi pratade lite då på rundna och de va jättetrevligt!
Trots att det blåste, va kallt, regnigt och jätteblött!

I fredags träffade jag äntligen viky och fikad emed henne.. Kom ifatt lite med skvallret.. Fun=)..
Har typ bytt stammisfik nu. Från darins till kaffe&sånt. Darins e ju supermysigt men kaffe&sånt är det med. Och de har Mycket godare hot java..

Pyntade lite nån dag med. Blev inte så fint som i mit huvud.. Men det funkar..
Jobbade lördag, söndag..
Fy va trött jag är nu för tiden. Jag ska ta ledigt nästa helg tror jag..  Så jag orkar..

Idag klippte jag mig. På pink. Har klippt mig hos henne innan. Jag litar på henne.. Hon är så duktig och trevlig!
Köpte lite hårprylar där med.. Mitt hår komem rvara så fint å glänsande nu=)..

Imorn ska jag till tandläkaren igen. Fixa bettskenan tror jag.. Så har jag glosor och ordprov imorn med.. Ska försöka hinna tillbaka så jag kan göra de.. Blir tajt om tid..
Och så är det nationella engelska prov på onsdag.. huh..
å på torsdag fyller mamma år!!=D
å jag ska på konsert i lund.. Kent..

nu ska jag lägga mig å soova!=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

naw sötisar

Postat av: Cecilia Grengby

Åh så härliga katter! Saknar min Saga, inte ofta jag träffar henne då hon bor hos mamma. Underbart att få höra lite kattprat! Hur härligt som.

2007-12-06 @ 11:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback