uppropet!

Det gick bra! puh..
Ja var så sa*** nervös innan. Och så gick ja dit å hade ingen aning om vart vi skulle, så jag frågade på expeditionen, å hon sa att vi skulle samlas utanför en stor byggnad å tillsammans gå till aulan typ.
Utanför den stora byggnaden så började jag prata med två andra i min ålder. Den ena gick iväg sen men den andra å jag höll ihop typ.
På uppropet så berättade de massa. Inte så mycke av vikt egentligen, vi fick inga papper med salar, eller tider eller nån literaturlista.. Men de får vi väl imorn. De flesta ska mötas vid flaggstången imorn.. Får se om ja hittar rätt=P..
Iaf, efter uppropet så gick jag å tjejen å tog en kaffe i matsalen.. Fanns mat å så med om man ville.. Men vi var inte hungriga=P.. Sen gick vi lite å rökte. Till affären å tillbaka..
Känns jätteroligt att ja redan träffat nån som jag kanske kan bli vän med.. Vi pratade lite om att plugga tillsamamns å så..

Förra veckan var jag på orana på torsdagen.. Var mysigt=). Tog mig tom ut på en joggintur.. Första någonsin på egen hand! Så det var en liten seger med.. Men de gick åt helvete, fick massa håll å trodde att jag skulle spy..  å när ja kom hem gjorde ja de=P.. Får se om jag vågar mig ut snart igen.. I helgen kanske..

Denna helgen har jag bara förbrett mig för skolstarten.. Å haft dåligt samvete för A...(vi tar igen d enån annan gång A=)

Tog bort lisas tratt idag.. Hon verkade bli glad över de=).. Men jag såg på hennes mage igår, precis under såre att hon har typ en utbuckning.. Såg de ida med, men ibland så verkar det sjunka undan.. Men bokade tid på torsdag så de ska kolla på de.. Hoppas verkligen de inte e nåt..

Nu ska jag gå å laga lite käk..=)

Kommentarer
Postat av: Mollyland - en värld av skvaller, hollywood och kändisar!

vad e det för skola, löass du börjat i?

Postat av: Cicci

Hej du, hoppas det gick bra med Lisa hos veterinären? Och att du haft en bra första vecka på skolan, S U / C

2007-08-24 @ 20:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback