streesss..

Den sista tiden har det varit så otroligt mycket. Viky har fyllt år, Hunnie har flyttat och min söta syster fyller år snart. Det har varit massa planerande och pusslande av tider och bussar.
Åh, i fredags kastrerades Lisa. Shit, ja hinner knappt blinka så har det gått fem dar.. När hon fick sprutan skrek hon och hoppade ner på golvet och det skar i mitt hjärta. Och (detta kände jag mig så djävla töntig över, men) när det gjorde ont på henne fick jag tårar i ögonen. Och sen när jag tänkte att de skulle Operera och Skära i henne blev jag helt orolig. Å ja har aldrig lixom varit orolig för operationer.. Jag tar bara för givet att de vet vad de gör å att de går bra.. Men när hon skulle lixom.. Fy fan, jag ska Aldrig skaffa barn..

Hmm.. Vi firade viky genom att poppa popcorn och softa på själva dagen. (Eller på kvällen). Dan efter åt vi ute på en ny resturang. Medina lr nåt sånt hette den. (Ligger vid Xercise i stan.) Det var supermysigt.. Men har varit där nån gång innan, men då var de nog andra ägare lixom. Dock var maten riktig stark. Det kittlade ända in i öronen och vid vissa tillfällen gjorde det riktigt ont. Provade kokosglass där med. Riktigt gott! Och kom helt gulligt i en halv kokosnöt med=).

På tisdan blev det jättestressigt att få klart Hunnies fotoalbum och jag han bara ge henne en snabb kram innan jag fick rusa till bussen och min praktik..

Idag har jag bara praktiserat. Sista dan idag. (Tog ledigt imorn å ska åka till orana.)
Kändes lite konstigt.. Blev lite stressad ibland. Lixom när det är massa kunder.. Å man ska säga rätt..
Får se om de vill att ja jobbar extra nån lörda nu. Känner mig inte lika duktig längre lixom.. Aja..

Kom på igår med att jag har Inga rena kläder. Och jag skulle inte hinna tvätta heller. Planerna var att jag skulle ta tåget till växjö på fredag och att vi skulle till borås å fira anna å sen skulle jag hem igen på söndag. Och börja skolan på måndag.
Det blev för stressigt. Med allt anant. Hade ett minibreakdown igår. Så nu ska jag samla mig så jag klarar skolan på måndag.. Göra mig fit for figth... lr nåt..
Men har väl lite väntat på att det ska bli för mycket.. Har varit Mycke sista tiden. Men gud, det är ju ingenting mot vad det har varit innan.. Jag gick på praktiken idag. Jag tänker inget annat än att jag Ska till skolan på måndag=).

Jag känner mig dock Hemsk som inte kommer hem och firar min älskling.. Förlåt lillsyrran..

Har fått ny dator med.. I lördags. M, M, E & E kom förbi och hälsade på.. Var jättetrevligt. Jag fick krama dem hejdå=D. Och jag sa att jag tyckte det va rkul att de kom å fikade hos mig å frågade om de ville komma igen, å då sa de jaa!=D. Så söta=)...
Förästen så provade jag en ny saft. Köpte dan innan i all hast typ å chansade på en ny sort. Bob, jordgubb å kiwi typ. Den var inte alls god.. Så ni vet=P... Tycker facktiskt willys lightsaft har varit de godaste hitills..

Åsså har jag klippt mig..

Lyssnar på Kate Bush nu.. Hon är bra.. Spec Whuthering hights.. Och albumet The whole story.

Åh, måste säga en sak till. När man ska stiga på bussar här i skåne så bildas det sällan en kö. (Och DÅ tänker jag på mig själv som nåt annat än skåning och blir jätteirriterad på alla knäppa kristianstasbor som inte vet hur fan man står i kö.) Jag slutade tänka på detta efter ett tag, men häromdan kom ja på de igen. Framme vid dörren till bussen stod två gamla tanter typ, och jag ställde mig bakom dem. Men då tyckte en annan att han kunde klämma sig in där mellan mig och tanterna, och sen kommer nästa som hittar en annan centimeter. Så man Kan inte vara lite trevlig å artig här i kö-hatande-skåne. Om man inte vill gå på sist å se ut som en rädd mus får man fan gå framåt, nej Tränga sig framåt. Så fort nån rör sig en millimeter framför en får man trycka på en decimeter. För det gör alla bredvid. Asså, jag tycker vi ska kunna stå trevligt och artigt i kö. Som vuxna människor!

Hmm.. det får räcka för denna gången.. har köpt lite andra produkter, om jag komme rihåg de så kommer här en recension senare..

Förlåt A...


Kommentarer
Postat av: citron

trevlig helg söt!

2007-08-17 @ 22:59:10
Postat av: Eiriktiril

Follow your dreams, you can reach your goals.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback