oj vad tiden gick

massa dagar har bara flugit förbi nu.. i lördags och söndag var jag bara hemma.. gjorde inget vettigt alls. på måndan handlade jag iaf mat och mjölk å så.. å sen har jag praktiserat.. Och jag ska praktisera imorgon och på lördag med.. De har ont om folk.. Jag fick välja om jag ville jobba eller praktisera, men ja sa att de spelar inte så stor roll.. Vi får se hur jag gör.. Går rätt bra.. gör inte bort mig så mycke iaf..

Hmm.. försöker minnas om det hände nåt förra veckan jag ska berätta om... Var nog mest som vanligt.. Hehe nån dag jag misade bussen, men nu så här många dar senare så har jag fått lite perspektiv och insett att det är en totalt meningslös sak att skriva om.. Men what ever..

Idag lagade jag mat. Riktig, varm mat. Kan inte minnas när jag gjorde det senast.. Innan idag asså.. Många dar sen var det iaf..

Hmm.. jag har lärt mig va de finns för olika kattsander å sånt.. å varför man ska ha den ena eller den andra.. typ iaf.. å så har jag lärt mig om massa olika fiskmat..  Fiskar behöver också äta varierat! Hade ja ingen aning om innan..

Hehe de går nått program på ettan nu om omega 3. Ja citerar inte exakt nu, utan som jag minns, så ni vet.
Men de va iaf en snubbe som sa nåt i stil med att "om mamman när hon är gravid inte äter tillräckligt med fisk så blir barnen mindre utvecklade och får sämre verbal och social förmoga, och hamnar på fel sida och hamnar i fängelse".
Lixom.. haha, skulle ens ofödda barn vara dömt att hamna i fängelse för att hon inte äter fisk?!
Suck=P. "science", eller nåt..



*kram tillbaka storasyster=)*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback