Promenad och scones

Det har varit en supermysig dag idag.
På förmiddan kom V över och drack kaffe med mig och vi softade ett tag. Helt mysigt.
Sen på eftermiddan träffade jag Citron och vi gick en promenad. Tog ungefär en timme. Sen gick vi hem till mig och bakade scones. Satt framför tvn med filt och bara myste.

Citron och jag ska börja jogga tillsammans. Och vi ska börja imorgon. Tjugo över fem ska vi mötas här nere och ta en runda. Varva gå med jogga.. Asså på morgonen. Så ingen ska va vaken. Hoppas ingen är vaken..
Ska bli både roligt och läskigt.. Men hon verkar ha lite koll på hur man ska göra å så... Jag har noll koll, så hon får styra.
Ska lägga mig i någorlunda tid ikväll.. Helst om två timmar, kl tio..

Åh, vill tipsa om en sida. Man kan kolla på program å sånt.. Helt coolt..=)
http://www.tv-links.co.uk/


Kommentarer
Postat av: Vegardmaia

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback