Nova köpcentrum och grillkväll

Igår åkte jag å Viky ut till orana. Och de hade planerat en utflykt till Nova köpcentrum i Lund. Det var riktigt kul.. Jag shoppade massa. 502kr brände jag. Men jag fick tre klänningar, tre halsband, två armband och en mascara för det. Och det är faktiskt riktigt bra.. Tog lite bilder, men två av klänningarna är svarta så det syns typ inget.
Iaf, sen på kvällen när vi var tillbaka på orana hade de förberett en grillkväll. Det var också mysigt. Var jättevarmt ute så vi satt några stycken och åt på altanen.. Citron och jag hade tänkt jogga lite i skogen men vi hann inte innan vi var tvungna att ta sista bussen hem. Men vi tänkte ge oss ut ikväll runt nio tiden..

Hmm.. har precis rökt sista ciggen jag äger.. Ska försöka låta bli att köpa tänkte jag.. Kanske kan sluta..

Blev medlem på kicks igår med å då fick jag ett parfymprov. ck in2u. Den är hur god som helst.








Lyssna och blunda om du vill höra en bra låt.




Kommentarer
Postat av: Viktoria

lycka till med att sluta röka! :P jag tänker då inte bjuda dig! :D

Postat av: anna

klart du lyckas med att sluta röka... finns massor av saker du hellre kan lägga pengarna på.. mig till exempel:)
okej klänning inte riktigt mina färger men, men...

2007-04-16 @ 16:39:53
Postat av: Boutalias

Great work,webmaster,nice design!

2008-02-14 @ 10:48:53
URL: http://boutalias.blogspot.com
Postat av: Mikakornelia

Nice site keep it up

2008-09-03 @ 11:37:35
URL: http://mikakornelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback