möte med ekonomitant

Hmm.. i fredags gick jag till praktiken. Men min handläggare var inte där. Lyckades pricka in dagen då hon öppnar. Var där ett par timmar iaf. I lördags hade vi tjejkväll.. Drack å spelade kort å snackade skit. Dansade lite med. Laddade ner massa carola, etype, markolio, britney spears och spice girls. Dom var inte alls lika roliga dagen efter (i nyktert tillstånd alltså). I söndags kom jag och Citron ut på en liten joggintur. Kl 18.00. Det är jag stolt över. Men joggade inte så mycket som jag hade önskat. Vi gick en bra bit innan jag vågade jogga. Ush, jävla sol som lyser upp allt.

Och idag hade jag sosmöte. Ush, känns inte bra. Alla andra tyckte typ det gick bra, men jag mår illa nu. Det var ju jättepositivt å så, för de kommer nog fixa sig ekonomiskt. Var en ekonomihandläggare med som ska hjälpa mig lägga upp nåt nu till våren å fixa så jag får pengar att leva på å till hyra å så. Men de e fortfarande osäkert. Och jag vet fortfarande inte var jag ska ta vägen. Och dom gjorde värsta utfrågningen. Hon sa, "Så hur tänker du på att ta beslut. Hur känns det?" jag bara ööh, va? (tänkte jag asså) Sa nåt om att det går väl bra. Hon kom inte på nåt exempel och jag fattar inte hur frågan e relevant. Det enda situationen jag kom på då va typ när jag skulle välja mellan vanlig havregryn eller fiberhavregryn lr va de heter.. Och det e inte så svåra beslut. Sen babblade hon på nåt om min praktik att det är meningsfullt att sitta å glo i två timmar för det är bra för barnen att veta att de har en vuxen i närheten som är där hela tiden. Typ det är fem till vuxna där och jag är inte där hela tiden. Som om hon fattar nåt. Pucko. Sen börjar min terapeut babbla massa konstigt, typ att det är ju det som är delvis mitt problem, när det blir dötid på praktiken. Och återigen blir jag helt ställd. Det har vi aldrig diskuterat, att det skulle vara mitt Problem. Jag har social fobi, och tidigar ehar jag haft svårt för att göra nåt själv och ta ansvar, men det har aldrig kommit upp på denna praktiken. Och det lärde jag mig hantera rätt bra för länge sen. Sen snackar de om olika avtal hit och dit och jag har inte hört talas om nåt av det tidigare typ, å det jag sa verkade ingen annan kännas vid. Just nu bara rör dom ihop hela skiten och jag ska le och glo i väggen varje dag och minsann bli vuxen.
Åh, jag är så frustrerad. Kan det inte lösa sig snart.

Så till lite roligare saker. Men kan inte riktigt tänka på det nu, för jag e så fokuserad på det dåliga mötet idag.
Men vi ska iaf på roadtrip i sommar. Änglarna och jag. Längs västkusten typ. Förmodligen i en cabbe. Ska spara bensinpengar nu har vi tänkt. Vi ska sova i tält eller i sovsäck under bar himmel. Ska bli riktigt kul. Både jätteroligt och jätteläskit på samma gång. Måste iaf komma i åtminstone liite bättre form till dess.. Ska köpa en bikini med.. Vill kunna visa mig i en sån=P..

Glömde torka sista tvättlasset, så jag har massa kläder över hela vardagsrumsgolvet nu.

Ush, jag vet inte hur jag ska kunna ta mig till praktiken imorn.. Det har blivit till ett hinder som bara växer för varje dag. Oavsett om jag är där eller inte. Och efter den där tantens skitsnack idag vill jag verkligen inte dit.
Fy fan va barnslig jag är, men det är så jag känner. Jag hatar mig själv för att jag bli så påverkad. Jag vill inte känna så här! Jag vill bara vara normal å funka å inte tycka det är skitjobbigt att fixa praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback