Lisas födelsedag 9 april

Hittade min gammla alemnacka och såg när jag hämtade lisa och kunde räkna ut när hon var född. Den nionde april var tolv veckor innan jag hämtade henne, så det får bli hennes födelsedag!
Kom på det några dar för sent, men får fira hennes ettårsdag imorgon men nån slags katt tårta..

Igår var en rätt kass dag. Gick inte till praktiken. Det gick inte alls lika bra att jogga igår som i tisdags. Men pratade med A å hon sa att det är bara att fortsätta, att inte ge sig. Så jag ska fortsätta.
På söndag kan Citron inte föräns senare på dan så det blir en ny utmaning med. Vet inte om jag vågar än, men jag ska föröka hänga med. Läskit..

Idag har jag endå gjort en del, så det känns rätt bra. Tess gjorde ju så att ja kom ut, å inte bara satt i lägenhetn hela dan. Sen har jag städat å lagat riktig mat (vilket jag inte brytt mig om på ett par dar=P).
Åker kanske till orana imorn.. Får se..

Kommentarer
Postat av: Sondreanna

very intersting site ..congratulation..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback