Ge blod!

I tisdags eftermiddag gick Viky och jag till sjukhuset för att kolla om vi passade att ge blod. De va lite läskit med mest helcoolt. Fyllde i lite papper och sen tog hon puls å kollade blodvärde och sånt. Det var jättebra sa hon. Så det är ju bra. Hon tog några provrör blod med som dom ska kolla. Om 6 veckor, den 23/5 ska vi dit igen å ge blod för första gången. Känns som man tar lite samhälleligt ansvar typ..

Igår var en rätt lugn dag. Tess kom hit, ska passa henne medans matte är i sthlm. Åkte ut till orana med henne och gick lite i skogen. Hon blev helt glad å lekfull där. Hon är så söt..

Skulle nog egentligen till praktiken idag. Igår tänkte jag att jag skulle ringa idag på morgonen, för jag hade för mig att min handledare jobbade idag. Men så försov jag ju mig. Så när jag kommit upp å Tess varit ute var klockan halv tio.
Men ringde å kollade å så å hon jobbar imorn så jag ska dit imorn vid nio tiden typ. Egentligen ska jag inte praktisera på torsdagar för då har jag i vanliga fall skola. Men där har vi lov nu ju. Så jag tycker att jag borde få denna dagen som lov med=P...

Är helt öm i hela kroppen efter joggingen. Det var inte å farligt igår. Men jag kände det om jag rörde på mig. Och inte bara i benen som jag trodde, utan i armarna å överkroppen å sånt med. Men idag känner jag mig helt mörbultad.
Jag har lärt mig min läxa. Stretcha... Nästa jogging tur blir nog imorgon. Fast inte så tidigt. Blir typ kl sju eller nåt. Så blir det rätt lagom att duscha å äta frukost å gå till praktiken..

Åh, har köpt en soffa på blocket. Mamma hämtade den igår. Den är i växjö nu. En brun nikkala soffa från Ikea. Men dom säljer dom ju inte längre. Men den e iaf jättefin. Den e lite mörkare än den på bilden.

image129

Kommentarer
Postat av: anna

Have you found out your bloodtype yet??

//love//

2007-04-13 @ 19:27:04
Postat av: Anonym

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/wa/RSLID?mco=B57D6167&tg_FC57F0D4=tab2&nclm=MacBook

2007-04-14 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback