dagen innan helgen

Jag praktiserade inte i onsdags.. Ska dit idag.. Känns lite skört nu.. Men jag gjorde iaf saker i onsdags. Gick på stan med viky å letade ny praktik.. Jag frågade på tre ställen! Är lite stolt över de.. Men hittade inget tyvärr.. Sen åkte vi till orana. Pluggade lite, softade, åt middag. För att få skjuts hem var vi tvungna att dammsuga ur glas splitter ur bilen (så vi kunde sitta där asså) och så körde jag upp bilen från parkeringen till dörren.. Helt coolt... Då känns det lite mer som man har körkort... Vill köra mer nu..

Igår umgicks jag, viky å söta hun som är tillbaka nu.. Saknat henne verkligen.. Vi babblade å bakade å sen såg vi på trean om nån mördare i kristianstad för länge sen.. Åh, skrev prov igår med ju! gick nog ok.. Men det var inte helt självklart. Fick iaf 35 av 37 på förra provet och mvg gränsen gick vid 32... Så jag hade ett starkt MVG=D..

Nu ska jag hitta på nån lunch å ladda inför en praktikdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback