Vill inte

Jag vill verkligen verkligen av hela mitt hjärta inte gå på historian imorgon...
Jag ska verkligen verkligen försöka gå endå. Jag SKA. Åhh... Varför Varför är det så svårt?

Har försökt fixa bakgrunden här... Forsätter å fixar och fnular senare..
Gick på svenskan idag! BRA till mig! Lagade mat med V och C idag med. Använde helt fina uppläggningsfat och mina nya servettringar å allt. Så mysit!
(Ni är fina vänner.)

ååh, nu är klockan tio över tolv... jag vill inte sova.. Vill inte vill inte vill inte....

Hur ska det gå för mig? Mitt veka lilla as.. Suck.
Men jag skrev ju iofs novellanalysen igår....

Jag vill vara fem år och krypa upp i mammas famn.

ps





Kommentarer
Postat av: Viktoria

jag kan inte säga något direkt men.. det kommer att kännas bättre om du går, lovar.

det var mysigt. ses imorgon på utslussen.. kanske :P kommer ju bli jättekul... :P

kram

Postat av: Eskilelizabeth

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2010-02-19 @ 09:11:24
URL: http://eskilelizabeth.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback