Underlig dag

Jag mår bra nu.. Det känns lungt lixom. Pratade med T idag.. Wow lixom, jag har haft en sak ja vet att jag måste göra i bakhuvet ett tag nu, och hon sa "tänk inte på det". Det räcker om du går dit.
Alltså det handlar om att räcka upp handen och säga nåt på historia. Det är riktigt jobbigt, alltså måste jag göra det. Men jag behöver inte det. Inte nu. Hon såg nog att det var riktigt jobbigt. Vågade säga sånt jag inte vågat på flera veckor. Känner mig så lättad. Vi kollade på mitt schema med. Känns skönt, börjar få struktur. Underbara STRUKTUR!

En dålig sak är att jag har rökt rätt mycket idag... Fy på mig. Får komma igen...

Vi lagade mat idag. Alla tre, jag, V och C. Mysigt=) Fick lite städat då på köpet, efterssom jag fick panikdamsuga,torka,slänga in allt i sovrummet. Skönt!
Bra sak alltså. Lagad mat, sällskap, städat. Jäkla massa plus!


Idag vill jag också tala om vilka som är världens bästa serier. 
 

på tredje plats

NCIS


på andra plats

STAR TREK


på första plats!!!

THE SIMPSONS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback