Underbara Lisa

Hon är så söt. Hon kommer när jag ropar. Hon hälsar med sin kind mot min när jag kommer hem. Hon spinner när jag vaknar på morgonen. Hon får mig att skratta när hon leker. Hon jagar sin egen svans!

Jag gick på historian idag. Och tränade efter. Var helt slut efteråt. Och i eftermiddags och ikväll har jag städat.. Har en del kvar. Men känns mycket fräshare nu.
Igår körde jag. Ska försöka fixa kortet nu. got to..
Känns tryggt nu, Sn står lixom och håller ett skyddsnät för mig. Men jag ska ju bygga mitt egna skyddsnät. Hur gör man det?

Imorn ska jag tvätta. Och städa. Och plugga. Har historiaprov nästa vecka. Och har ju som sagt missat en Hel del.. Och på svenskan imorn ska vi skriva en analys på lektionstid. Känner mig rätt lugn inför det. Jag skriver på mitt sätt känns det som.
ÅH! vi ska rida islandshäst! Nån helg. C, V, Sn, J och jag=D. Ska bli så kul! Längesen jag red nu. Ska rida för Sn nån dag med. Jag tar kritik bäst från henne. Roligare med henne.
Lisa fick förästen godis av sin kompis idag. Och hon tyckte det var så gott.

Ska bli så kul på fredag. S fyller år och jag ska koka lax å duka fint och så ska vi äta och sen å gå ut. Längtar till class... Dansvänliga roliga class.. Synd att inte hemsidan funkar.

Suck. Är jag så odjup. Eller opoetisk? Har ju inget att skriva.



Kommentarer
Postat av: Viktoria

fan vad kul om J skulle följa med och rida! :D haha. det vore ett minne för livet :P men borde vi inte göra det snart då? det börjar ju bli kallt... *brrr*

Postat av: Cecilia Grengby

Nu funkar bakgrunden mycket bättre!!!

2006-09-20 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback