Trivs bäst ensam hemma

med Lisa. Jag tände några värmeljus som hon blev nyfiken på. Hon fick gå fram och
kolla på dom. Men hon gick inte så nära att hon brände sig. Smarta söta katt.
Jag är så glad att jag har henne. Jag tänkte härom natten att jag skulle bli så
förtvivlad om hon skadade sig.. eller dog. Hon får inte det.
Hon är verkligen ljuset i mitt liv. Så glad och kelen när jag kommer hem.
Så varm och skön på morgonen. Min Lisa.



Jag ska kanske på loppis imorgon. Om det går. Då kommer de förbi och hämtar upp mig. Men efter det ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt. Jag har så mycket i lägenheten jag måste fixa och ta itu med. 

Var ute på orana idag. Var inte så kul. Hade fått ut mer av dagen om jag stannat hemma känner jag. Rökte FYRA cigg idag med. Fan lixom. Jag var nere på noll om dan, nån varannan var tredje dag. Nu Får jag inte röka. Jag Vill inte röka.
När jag inte har rökt Alls på fyra veckor så ska jag tatuera mig. Det ska bli min belöning. (Däremot kommer jag säkert inte ens våga gå dit och beställa tid..)

Skola. Historia på tisdag. Jag hatar tisdagar. Och torsdagar. Åh, varför ska allt vara så svårt?! Om och om igen måste man kasta sig ut bara för att landa på cement. Fy fan, vet ni vad ångest är? Vet ni hur den river i kroppen och Vägrar släppa taget om din strupe? Eller när paniken kommer på natten kl tre för att för varje minut är du närmare Helvetet?
Eller på svenskan, när han säger "vi läser novellen tillsammans". Vet ni hur man kan bli alldeles iskall och jättevarm samtidigt?

Underbara hemma. Ensam själv hemma.

Kommentarer
Postat av: sofie

jag kan följa med dig och boka tid om du vill?

2006-09-09 @ 11:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback