Tårta och fiskedamm

Så mysigt. Firade J idag. Gjorde så fint med ballonger och serpentiner och allt... Hade nya fina karamellfärgade ljuslykor med. Det har varit en så trevlig dag idag! Vi gick i skogen med, jag, V, C och S.
Så mysigt! S kommer med till utsluss snart... BÄST!

Har lixom förträngt morgondagen idag. Vill inte att det ska bli måndag. Jag harinte skrivit den andra novellanalysen än. Jag ska köra imorn. Kristianstadsbor håll er inne!
Men jag ska ju in e spelet igen. Jag ska klara det. Men nu står jag på randen och tvekar igen. Det är då de tinte går. Det måste bli jävlar anamma.

(Saybia - The second you sleep)

You close your eyes
And leave me naked by your side
You close the door so I can't see
The love you keep inside
The love you keep for me
It fills me up
It feels like living in a dream
It fills me up so I can't see
The love you keep inside
The love you keep for me

I stay to watch you fade away
I dream of you tonight
Tomorrow you'll be gone
It gives me time to stay
To watch you fade away
I dream of you tonight
Tomorrow you'll be gone
I wish by God you'd stay

I stay awake
I stay awake and watch you breathe
I stay awake and watch you fly
Away into the night
Escaping through a dream
I stay to watch you fade away
I dream of you tonight
Tomorrow you'll be gone
It gives me time to stay
To watch you fade away
I dream of you tonight
Tomorrow you'll be gone
I wish by God you'd stay



Jag vill va normal.
Jag vill inte kämpa.
Jag orkar inte.
Jag vill vara om tio år.
Och må bra.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hihi, tess är med på bilden :D

Postat av: Freja

hon e så söt!

2006-09-11 @ 23:45:13
URL: http://frejaochlisas.blogg.se
Postat av: Sakura13sd

Thank you for producing such a down to earth site.

2010-11-30 @ 09:04:59
URL: http://sakura13sd.blog13.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback