Snart är det ny vecka

Först och främst. Kent räddar.

Sophie har börjat blogga! Kul=).. Nu ska vi bara få med C med..
Idag har jag varit på utflykt till havet.. Var inne i några affärer. Det mesta stängde när vi kom dit dock. Åkte till willy på vägenhem iaf, och fick köpt mjölk och yoghurt.. Nu klarar jag mig en vecka till!
Åker ju hem nästa helg. Måste rösta. Ska bli så skönt... Saknar mamma och anna och blondie.
Åker till kalmar på fredagen, ska träffa en vän, vi ska festa.=).
Kommer till växjö på lördagen. Då ville Vk träffas. Så det gör vi nog. Ska bli kul. Fast hon får kanske komma hit istället nån dag. Måste umgås med mamma å anna med. Vi får se hur vi löser det=P..

Såg film med. Så gungade vi. SÅ ROLIGT! Varför slutade man gunga?
C och V gjorde akrobatkonster på nån sån där... stålsak... som e på lekplatser... där man ska häng aupp och ner. Å dom djävlarna! dom retas hela tiden, jag är jättemörkrädd, och så säger de masa läskiga ord och gör läskiga ljud. Ni Anar inte hur mörkrädd jag är. Och hur många gånge rjag gått igenom det. Att få bort det. Fattar inte att jag vågar bo själv i lägenhet. Jag är Modig! Fast jag har ju lisa=)

loppisen jag trodde var idag är imorgon. Och den ska jag på=)..KUL!

Men i övermogon börjar en ny helvetesvecka. Önska mig lycka till... Jävlar anama? kommer det?
Darrar. Detta är ännu läkigare än brunnar.
Ne nu måste jag röka. Orkar inte bry mig om det mer. Slutar senare.

blondie

Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha, akrobatkonster var det väl inte riktigt :P
ska du till orana sen? då ses vi!

Postat av: sofie

vad skojj.. med akrobatik :) du får visa den där lekplatsen nångång, jag brukade alltid hänga på lekplatserna i växjö.. det växer jag nog aldrig ifrån. :)

du får hjälpa mig. hur lägger man in en sån bild på blogg å hur addar man kompisar?

pussn

2006-09-10 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback