Huvudvärk när man gråter

Kent lugnar. Underbara Kent. Dumma struktur. Det går inte. Det är för mycket. Jag klarar det inte.
Dom bara vänder sig om och hugger. Och bakbinder mig, för allt jag säger är undvikande. Hela jag är inställd på att undvika. Jag är förprogramerad. 

        "Det här är inte okej, det är inte okej ellinor. Nu blir jag arg."
                  "Vi låter dig inte backa, det stjälper dig bara."

All min vilja försvinner, all ork. Vafan ska jag göra?! DET GÅR INTE!
Det är för svårt, det går inte.

Ååh, skjut mig, kör över mig, slå ner mig, Gräv ner mig, glöm mig! Ignorera mig och låt mig dö.
Fy fan vad jag är patetiskt.
Jag ser er inte. Jag är bara i min svarta värld nu. Och allt jag ser är hur alla hatar mig. För hur kan de göra annat?
Dom säger "flyg, flyg flyg, FLYG! Vi låter dig inte backa." Jag kan inte flyga.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

säg: okey, jag slänger mig ut ifrån det här stupet och så ska ni få se mig flyga...

haha. nä förlåt. det kommer fixa sig. fan vad dumma i huvudet de är "ibland".. man blir så trött..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback