Födelsedagsfest och terapi

Dom senaste dagarna har min teraput Terroriserat mig. Ni anar inte vad hon får mig att göra. Men det absolut värsta av allt är att på måndag ska vi bada. I ett badhus. I ett Badhus!
kort om detta.

Firade S igår! S, V och jag. Jag lagade mat och dukade helt fint. Är stolt facktiskt=). Sen åkte vi till class. Var tomt rätt länge. Inget drag alls. Vi blev lite oroliga ett tag, men sen kom det människor.. Det var superkul! Jag har aldrig dansat så mycke som igår. När de stängde och vi skulle gå, kunde jag knappt styra benen. Och snacka träningsvärk imorse! Jag tror att S hade roligt med. Det som är viktigast. Grattis lilla gumman! Eller stora gumman nu ju.. Helt myndig och allt=)!

Idag och imorgon ska jag plugga. Har prov på tisdag. Det kommer gå åt helvete. Men jag ska iaf göra mitt bästa.


Dukningen!


so drunk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback