Sova en månad

Jag vill inte gå å lägga mig. Det är måndag imorn. En hel vecka till för sophie att plåga mig. Jag orkar inte. Det är för mycket. Jag kanske blir kvar på den här sidan endå. Om hon inte vakade mig nu som en hök skulle jag falla ihop. Snart kan jag inte le längre. Samtidigt kan jag inte släppa efter när hon ber mig. Jag försöker, men det går inte. Jag vet inte hur! Det sitter kvar där inne och maler, och tar all min ork och vilja. Jag kommer ju endå misslyckas! Jag misslyckas hela tiden. Även om jag gör allt det jobbiga, måste jag släpa efter. Göra det utan äkerhetsbeteenden. Men Allt jag gör är säkerhetsbeteenden. ALLT.
Det är en tidsfråga innan jag faller nu. Jag lever på rädslan för att ge upp. Rädslan att de ska göra nåt värre än det de gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback