Fika!

So. Hänt en del. I fredags var vi ute. Provade Frimus då. Det gör vi inte om igen. Ush!
Class är bäst..
Men det var supertrevligt sällskap, så kvällen känns endå lyckad!=)

jagotvillingarna


Idag har jag hunnit massor tycker jag. Tränade på förmiddan, åkte ut på landet å käkade lunch, vidare till åhus och kelade med kattungar och hem igen för att städa och baka på en timme.
Blev vaniljpanacotta och kärleksmums. Kom en hel bunt underbara människor och fikade hos mig. Hade supermysigt=).

Imorn ska jag övningsköra. Har inget mer planerat.. Förmodligen borde jag komma på nåt jobbigt.

ÅH! Shoppade loss i veckan med. Är pank nu. Men det var det värt!=) Hittade supersnygga skor och kläder. Lite krimskrams med.. Dags att softa lite i soffan nu.



Kommentarer
Postat av: louise

Fan va snygga vi är =P
Nästa gång blir det Class! :D

Postat av: Freja

absolut! och på class ska vi rocka loss!;)

2006-10-16 @ 11:31:25
URL: http://frejaochlisas.blogg.se
Postat av: Olastina

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2008-09-17 @ 12:09:56
URL: http://olastina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback