Class

Vi var där i lördags. Vi ska nog dit på fredag. Vi var där förra fredan. Nu börjar det rulla igång. Riktigt skoj e de.

Jag gick inte å tränade. Gjorde massa annat istället. Red i lördags med. Hade ont som fan i baken igår, nu har ja träningsvärk i låren. Mycket träningsvärk. Det var Riktigt skoj de me. Vill göra om snart!!
Roligast var att tölta snabbt å gallopera!!=D.

Igår var sophie här å planerade veckan med mig. Jag ska komma fem minuter för sent till historian imorn. Fy fan. Ush. Fy.
Imorse när ja skulle köra tänkt ejag helt fel. Kom till stan halv nio. Skulle köra kvart över tio. Fick väna..
Gjorde pankakor idag med=).. Gott.. Frös in några portioner med.. Hämtade linser. För tre månader.
Jag frågade körskoleläraren hur många lektioner jag har kvar typ. Tio sa han=). Det närmar sig..

Lisa är underbar och söt som vanligt..


Viktoria är bäst på att dansa!!
jagochviky


Kommentarer
Postat av: Viktoria

nej vi ska inte alls till class på fredag. vi ska till FRIMUS!!! :P och nej, jag är inte alls bäst på att dansa :P

Postat av: Tias

Du är sötast! Puss? ;)

2006-10-02 @ 22:59:41
Postat av: Phillipadriana

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-05-06 @ 11:02:51
URL: http://phillipadriana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback