Törley, helt ok

Nu har det gått några dagar igen.
I fredags festade vi.
Igår festade jag och Yrsa. Supermysigt. Rökte massor. Men idag när jag har känt röklukt så tycker jag det luktar jätteilla. Och jag är inte ett dugg röksugen. Så efter nyår (om jag inte har rökt Nåt mer, från och med nu) så ska jag tatuera mig=). Det vågar jag väl?

Fikade med viky ida. Kaffet var kallt, och jag ville facktiskt gärna ha kaffe å det var ju ett utmärkt tillfälle att göra något jobbigt. Så jag tänkte gå å säga till och typ ta en ny kopp=P. Men de var inga där. Men jag frågade om en bricka å ställde ifrån mig den och tog en ny kopp. Känner mig facktiskt stolt. Darrade så jag nästan spillde. Men lite berodde på typ bakfylla. Mår jättelustigt i kroppen idag.
Ska träna senare. Ska bli skönt facktiskt. Det är för träningens skull jag inte vill röka. Det är för träningens skull jag inte Ska röka.

Innan yrsa och jag festade igår så hade vi lite mysigt hemma hos mig med viky och sophie med. Hade dipp och chips och massor av grönsaker. Allt e slut. Vågade prova äpplen igår med. Har inte ätit det på flera år typ. Asså små bitar i sallader och så, men inte känt smaken egentligen. Varit rätt allergik asså. Men det gick bra.. Får akta läpparna bara och inte äta för mycket.. 

För övrigt så har jag typ ändrat mig igen. Tror jag. Jag vill nog inte flytta til Växjö. Kanske. Jag vet inte.
Växjö har bättre affärer. Mamma och anna e där. Vänner. Det är en rätt fin stad.
Men massa gammalt med. Jag vill lixom inte Tillbaka, jag vill Framåt. Typ. Svårt att förklara.
Jag flyttar nog ifrån kristianstad endå. Så snart det går. Jag kan väl välja en stad?  En egen stad. Skulle inte jag klara det?

Ush jag är yr. Och förvirrad. Vad vill jag??!


Kommentarer
Postat av: Nicolaylinnea

Hi, nice site! Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback