Kalkonmiddag och sluta röka

Igår slängde jag mina cigg. Nu Ska jag sluta. Det har gått idag. Har varit röksugen som in i. Å jag har gnällt. Men inte jättemycke..
Somnade om imorse å missade historian. Kom på när vi gick förbi badhuset tidigare ivkäll att jag glömt fixa biljett så vi kan inte bada imorn. Men det var facktiskt inte meningen. Får göra de nästa vecka. Men ska bli skönt imorn. Då är jag ledig på morgonen. Kan sova. Sen ska jag städa. Mamma och Anna kommer imorn=D!
Ska försöka hinna träna innan d kommer med. Nu vill jag. Får se hur det känn imorn, och när vi e där. Tränade idag med. Ska lixom komma igång ordentligt. Jag pressar mig som fan när jag är där, men jag orkar endå inte så länge. Hoppas det ändras nu när jag inte ska röka.
Kanske provar ett spinningpass imorn..
Ska äta nyttigt med... Å inte äta godis. Och jag tänkte undvika allt sött i några veckor. Haha, de kommer ju inte gå.
Åh, jag åt kött idag. Kalkon. Jag smakade. Har tänkt börja äta kött ett tag nu. Men så har jag blivit helt äcklad av tanken. Nu blev det helt spontant. Det var gott.. Men jag ska ta det lungt så jag inte får ont i magen. Och det blir nog mest fågel.. till att börja med. Fan va gott det är. Ska nog laga kyckling med ris å currysås i helgen med mamma å anna=). Hoppas de vill de..

Nu ska jag följa med viky å tess ut på promenad.. Skönt=)

Kommentarer
Postat av: Cecilia Grengby

Jättebra att du slängde dina cigaretter!!! Aplåder till dig, syrs. Man får 10 000 mer ork av att inte röka... PS: gud vad söt din katt är! hon ser jättmysig och kelen ut.

2006-11-13 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback