Femte dagen

Nu har jag inte rökt på fem dagar. Jag är så satans röksugen. Nu har jag börjat tänka att En cigg gör ju inget. Ett bloss. Men jag ska inte. Tack för aplåderna syrran=).

Badade idag. Gick bra. Vi hann inte bada så länge, men det viktgaste var ju att jag Gjorde det. Och det gjorde jag. Skulle ha tränat med utsluss idag. Men det tog så lång tid att få maten på resturangen så vi hann inte=P. Men ska träna imorn.. Och se Greys Anatomy med Sophie och Yrsa. Ska försöka hinna baka nåt då med. Hehe, måste städa lite först och främst.

Åh! Fick vg+ på gramatikprovet. De va jäklit läckert. Har inte vågat fråga vad jag fick för trodde de va ig. Så de va en kul överaskning! nästan mvg=D!!!

Har gått sträckan mellan här å stan tre gånger idag. Det blir en och en halv timme. Känns skönt. Har rört Lite på mig då idag iaf.

Saknar pappa..

Tycker mycket om mina vänner. Ni fyller mig med glädje. Så ni vet..


Och tycker om Lisa.. tisen..


Kommentarer
Postat av: Vegardelizabeth

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback