Kristianstad has grown on me

Tillbaka i kristianstad. Jag längtade facktiskt de sista dagarna. Är superskönt att va hemma igen. Men saknar sällskapet lite endå. Men har ju både Tess och Lisa hos mig å sophie följer med oss ut å går så jag känner mig inte så ensam endå.
Ska ut till orana imorn å fira nyår. Hade nog inte fått det roligare istan å där ute betalar dom för maten=P.

Sköna dagar. Bara softar å går ut med tess typ. Tänkte träna ikväll men det blir nog inget. Men det gör inte så mycket. Behöver lixom inte komma igång riktigt än känns det som. Kan börja igen när nyår e avklarat å sånt lixom. Ska göra ett nytt försök att sluta röka imorn me. Som nyårslöfte. japp..

Fick csn pengar igår. Skönt.

Tess hoppade upp i sängen en stund inatt. Men när jag vaknade var hon på mattan igen. Hon är så söt=).

    

  

 




Kommentarer
Postat av: louise

NÅÅÅ! Tess är så söt!!!!!

Postat av: viktoria

det var ju från mig!!!

2006-12-31 @ 00:34:43
Postat av: Freja

aaaaa de e hon:) Lisa me!

2006-12-31 @ 11:05:08
URL: http://frejaochlisas.blogg.se
Postat av: Kaiemma

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-02-04 @ 12:52:07
URL: http://kaiemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback