Lång dag

Vaknade tidigt idag. Hade ställt klockan några gånger för att vakna till... Det är skönt. Speciellt när man kan ligga kvar och njuta. Men jag steg upp endå vid tio iaf. Och pluggade! Läste historia och gjorde instuderingsuppgifter.

Så underbart kul det är att dansa! Och drack White Russain för första gången igår med. Den var god! Var precis lagom onykter också. Eller kunde nog ha varit lite mer, men jag vågade inte riktigt efter vad som hände förra gången. Min kropps reaktioner är oberäkneliga (hur stavas det??).

Ungefär kl halv ett ringde V och drog med mig för att äta pizza. S var också med och jag drog med C. Hihi, jag skriver typ kod. Sen gick vi några stycken på stan och hade trevligt. Hyrde film. Stolthet och fördom och nån mer. Vi såg den nu precis, stolthet alltså. Den va bra!
Bara Kieras prestation som sviker lite. Hon matchade inte mr Darcys djup. Hon log sitt söta framgångsrika leende och levererade repliker med intensiv blick och rapp tunga. Men där saknades DJUP! Hon kan med komiska filmer som Pirates of the Caribbean bättre.

Imorn ska jag ta bussen till vä och gå på loppis. Sen ska jag träna. Jag Måste träna! Sen ska jag nog försöka jobba lite på den där analysen. Ush.

Nu ska jag ringa min syster. Hon skulle till Ölands djurpark idag, men det regnade. Tror de gick på ikea istället. Får kela mid Lisa lite med, hon går framför mig fram och tillbaka nu, och gör det svårt att skriva.
Söta söta lisa!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

just det. köpte du något på loppisen?

Postat av: Steinkristiane

Great work,webmaster,nice design!

2009-02-25 @ 09:00:15
URL: http://steinkristiane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback