Glömde nästan skriva!

Har ju hänt så mycket idag med, måste skriva ner det innan läggdags. Fast funderar om jag inte ska skriva lite på svenska analysen innan. Jag funkar bäst på natten. Allt man liksom ska skapa blir bäst på natten.

(först minihälsning till knäppa vickan. Det lät BRA! Var Stolt!! *bank bank*)

Jag är stolt iaf. Över oss båda. Och jag åkte buss ut till vä idag. Det är jag också stolt över. Och jag tränade och pluggade med C och Vickan.. 

I vä var det loppmarknad. Jag skulle ta tvåan och åka till talldalskolan eller sista hållplatsen, det var samma sak. Men det var det inte alls! Jag sa iaf talldalskolan efter att i panik ring till orana där det var upptaget, och S som inte han prata och till Vickan som lugnade mig. Men det var inte talldalskolan ja skulle till! Utan Vä skola. Men jag kom dit. Och överlevde med. Hittade massa fina saker. En liten vägghylla, å massa plåtburkar. Åh! En väggklocka med. Med tavla i brun sten, med guldvisare och guldsiffror. Rätt liten.

Rökt en cigg idag. Ingen igår. En i förgår har jag för mig. Känner mig endå nöjd.

Det känns.. fel ibland. Svårt. Och främmande. Jag har beskrivit det innan, som att jag är ett äggskal. När jag gör så mycket, blir jag känslig. Som ett äggskal. Och vill bara gråta. Det har kommit innan. Och nu kommer det igen. När jag pratar med SN koncentrerar jag mig och jag kan prata utan tårar, och det känns lite lättare. Det är liksom inte.. logiska tårar. Även om jag inte är ledsen, vill de komma.
Så. Nu har jag beskrivit lite av det trista med. (Är det okej? Får jag skriva så här? Är jag ivägen då?)

Nu är jag törstig. Ska säga godnatt till kära mamma. Kanske jag skriver analys.

handbok i svenska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback